Kwaliteit verbeteringsdagen volmacht in november en december

Datakwaliteit Monitor Volmachten (DMV)

Het verbeteren van de datakwaliteit is één van de top prioriteiten in het volmachtkanaal. Gevolmachtigden en verzekeraars werken nauw samen om de doelstellingen op tijd te realiseren. Eén van deze doelstellingen is het verminderen van het aantal issues. Om de issues te monitoren en te verhelpen is de Datakwaliteit Monitor Volmachten (DMV) ontwikkeld. Deze applicatie geeft inzicht in de kwaliteit van de data in uw polisadministratie. Aan de hand van de DMV kunt u zelf aan de slag om het aantal issues te verminderen. Voor meer informatie en/of eventuele aansluiting op de DMV applicatie, kunt u terecht op de website van Marketscan.

Ondersteuning bij de verbetering van datakwaliteit

Vanuit de werkgroep datakwaliteit ondersteunen wij u graag bij het verminderen van issues. Wij organiseren drie dagen waarop uw applicatie- of systeembeheerder direct issues kan gaan oplossen in uw systeemhuis. Uw systeembeheerder krijgt dan direct ondersteuning bij alle vragen en eventuele problemen. Maar ook handige tips van inrichtingsexperts en volmachtkantoren. We verzorgen zes sessies op kantoor bij Agevo, VCN en Solera.

Data en locaties

  • VCN te Assen: donderdag 21 november 2019 van 8.30 tot 12.00 uur of van 13.00 tot 16.30
  • Solera te Zeist: donderdag 28 november 2019 van 8.30 tot 12.00 uur of van 13.00 tot 16.30
  • Agevo te Gemonde: vrijdag 13 december 2019 van 8.30 tot 12.00 uur of van 13.00 tot 16.30

Aanmelden?

Het aanmelden van uw systeembeheerder kan vóór 13 november 2019 via onderstaand formulier.

Na 13 november maken wij de planning en laten we u weten voor welke sessie uw systeembeheerder is ingedeeld. Hij/zij heeft dan een laptop, oplader en toegang tot DMV nodig. Wij regelen Wifi-toegang.

Vragen?

Bij vragen over de sessies kunt u contact met ons opnemen via info@suiv.nl.

De aanmelddatum voor de huidige sessies is verstreken. Wilt u zich aanmelden voor toekomstige sessies, dan kunt u mailen naar info@suiv.nl.